.

.

لیلة الرغائب

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۰۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 امشب، شب آرزوها که نه، شب رغبت‌هاست... شب دعای اللَّهُمَّ إِنَّا نَرْغَبُ إِلَیْکَ فِی دَوْلَةٍ کَرِیمَةٍ تُعِزُّ بِهَا الْإِسْلامَ وَ أَهْلَهُ وَ تُذِلُّ بِهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ است.

 امشب، باید محاسبه کنم، چقدر به خدا رغبت دارم؟ چقدر به قرآن رغبت دارم؟ چقدر به کربلا رغبت دارم؟ چقدر به شهادت رغبت دارم؟

 خدایا رغبت های ما را اصلاح کن...

خدایا رغبت به اعمالی که دوست‌شان داری را برایمان در این شب مقرر بفرما...

 

سلام بر امامم و سلام بر پیروان او

 

  • علیرضا غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی